Renungan hari ini..

Kepada pelawat budiman, terima kasih kerana melayari laman blog ini. Sebarang ulasan amat dihargai. Sila link kan blog ini ke dalam blog anda jika sudi..Terima kasih..

Monday, April 25, 2011

Assalammualaikum

Assalammualaikum..

Salam 1 Malaysia. Dah lama agaknya siswa tidak update blog.. semua sihat kn? alhamdulillah.. yang pertamanya siswa mungucapkan setinggi2 kesyukuran dan tahniah di atas kemenangan kerajaan Barisan Nasional dalam pilihan raya negeri Sarawak. Alhamdulillah,kita tidak dengar kes2 seperti kekecohan dalam pilihan raya tersebut,tahniah kepada semua parti2 yang bertanding secara demokrasi.

Berkenaan isu2 terbaru, siswa sangat menyokong penuh kerajaan PAS untuk mengkaji semula kedudukan parti di dalam PKR sekiranya isu video lucah tersebut benar2 berkaitan dengan presiden PKR dan selesainya siasatan. Siswa berharap 1 siasatan yang telus dan adil dilakukan. Siswa menyokong pihak berkuasa Polis mengambil tindakan terhadap Trio Datuk T kerana menayangkan video lucah dikhalayak umum. namun begitu, tindakan lebih tegas perlu kepada si pelaku di dalam video tersebut. Di dalam kes ini jangan kita lupa bahawa sekiranya benar2 presiden PKR tersebut adalah pelakon video tersebut,itu tidak mustahil,namun kita tidak boleh membuat sebarang spekulasi selagi siasatan polis belum selesai.

Siswa akan update blog ini dari semasa ke semasa,mengeluarkan idea berdasarkan fakta untuk dibuat kesimpulan pada masyarakat. Teruskan mengikuti blog ini...

renung-renungkan karikatur ini..


No comments: