Renungan hari ini..

Kepada pelawat budiman, terima kasih kerana melayari laman blog ini. Sebarang ulasan amat dihargai. Sila link kan blog ini ke dalam blog anda jika sudi..Terima kasih..

Monday, July 27, 2009

'Faktor Najib' tarik minat



KUALA LUMPUR 26 Julai - Corak kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mula berjaya menarik perhatian rakyat untuk terus menyokong kerajaan Barisan Nasional (BN).

Menteri Kewangan Kedua, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah berkata, 'faktor Najib' mula memberi harapan yang lebih tinggi kepada rakyat Malaysia untuk meyakini BN.

"Kepimpinan beliau telah mengangkat kerajaan ke tahap yang lebih tinggi apabila banyak pembaharuan dalam bidang ekonomi kini dilaksanakan," katanya semasa berucap merasmikan Mesyuarat Perwakilan Wanita UMNO Bahagian Kepong 2009 di sini hari ini.

Ahmad Husni berkata, gagasan 1Malaysia yang diperkenalkan oleh Najib juga merupakan satu faktor untuk menyatu dan memajukan orang Melayu sendiri.

"Ada yang bertanya adakah konsep itu akan meminggirkan orang Melayu, ini adalah dasar yang akan memberi faedah besar kepada kita dan inilah masanya kita perlu mengambil peluang itu," katanya.

No comments: